Retrato colectivo-Aturuxo Film

Esta vez os queremos informar de la colaboración que estamos realizando para un proyecto audiovisual colaborativo al que hemos sido invitados por Aturuxo Films. Aprovechamos para daros a conocer este gran proyecto, reconocido y premiado en grandes certámenes de cine y educación, y a que podáis ver los vídeos enviados desde 12Nubes.

Para ello os mostramos parte de la entrada realizada en su blog.

Para celebrar o décimo aniversario do proxecto ATURUXO FILMS estamos a traballar nun retrato colectivo no que participa alumnado actual e pasado desta experiencia educativa, profesorado, universitarios do Master de Profesorado de Artes Plásticas da Facultade de Ciencias da Educación da USC e adolescentes e mozas do proxecto12Nubes que é unha experiencia pedagóxica que desenvolve o Programa Municipal de Educación de Rúa do Concello de Vitoria-Gasteiz e que vincula a acción educativa formal coa do espazo non formal promovendo a reflexión en rede, a participación da cidadanía e a integración social. Cada un deles realizou unha pequena peza audiovisual onde expresa emocións propias da súa idade e o seu percorrido vital. Unha selección formará este retrato colectivo.

RETRATO COLECTIVO

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Viaje de Ida y Vuelta

El proyecto socioeducativo 12Nubes, integrado por jóvenes de la ciudad de Vitoria-Gasteiz dialoga con sus padres, madres, abuelos y abuelas, sobre la experiencia migratoria que supuso abandonar sus hogares.

Un documental intergeneracional que, a través de entrevistas e imágenes de archivo(enviadas desde sus lugares de origen), traza un recorrido transversal por los países de origen, tránsito y destino.

Un proyecto colaborativo desarrollado junto con la Escuela de Artes y Oficios, el conservatorio de música Jesús Guridi y un sin fin de personas que han aportado su granito de arena. Desarrollado y coordinado por el Programa Municipal de Calle de Vitoria-Gasteiz y la UC3M.

Acceder al estreno